Merhaba kızlar 36+3 deyiz bugün muayenemiz vardı nst de hafif sancı çıktı doktor ciğer geliştirici iğne yapalım dedi. Böyle sancı çıkmaya başladıktan sonra tahmini ne zaman doğum oluyor. Memleketten uzakta yaşıyoruz annemin çok uzun süre gelip kalma şansı yok onu ne zaman çağıracağıma karar veremiyorum bir türlü