xazall 20+4 Kızlar bu aralar kalbim çok hızlı atıyor. Gece uyurken daha fazla hızlı atıyor, nefes darlığı çok oluyor uyurken, önerisi olan? Benim gibi gece kalp atışınız hızlı oluyormu?
Leylaaa_46 xazall erken olmuş genelde 30 dan sonra oluyor ağırlaşınca . Panik atak mı geçiriyorsunuz acaba .
_yeni1tazeanne_ xazall Senin haftalarında benimde öyleydi baya bi sürdü kardiyoloji ye gittim hatta bunun için ama kalp atışlarım herşeyim normal çıktı doktor hamilelikten dedi eğer kiloluysanız buda etkiliyor yine de aklımda bi şüphe kalmasın diyorsanız önce kendi doktorunuza sonrada kardiyoloji ye gidebilirsiniz
xazall Leylaaa_46 Panik atak rahatsızlığım war, ama hic olmadı bu zamana kadar 20 haftadym smdi yeni oldu