Kızlar merhaba dün beta verdim ve 1117 ile hamile olduğumu öğrendim. Bugün doktora gittiğimde karından ultrasonla baktı daha çok yeni keseyi göremeyiz şu an dedi. Son adet tarihime göre 5+2 yiz. Rahimde sıvı görüyorum ağrıların oluyor mu diye sordu. Ara ara adet sancısı gibi ağrılarım oluyor sonra geçiyor. İki gün sonra tekrar kan verip kan takibi önerdi. Bu durumu yaşayan var mı kese için erken mi? Rahimde sıvı birikmesi dış gebelik belirtisi mi?