Bende kimyasal geçirdim 7gün aktif bi şekilde kanamam oldu, 3 gündür de kahverengi bi şekilde ara ara geliyor. Betam da iki gün önce hala 126 idi :/ sıfırlanma olayı sıkıntı ya uzun sürebilir dedi doktorum. Bugün yine kan verdim bakalım kaça düşmüş :/