ressamanne_ 2 gün önce doğum yaptım. Midemda kazınma hissi var bir değişik gaz büyük ihtimalle ve yürümeye başlayınca kalp gibi vuruyor midem yaşayan varmı bu durumu kızlar odamı gazdan acaba
Esraasln Ewt doktorlar hastanede yatarken normal doğum sonrası kulağıma eğilip odayı biraz bosaltmaniz gerek gaziniz olur çünkü bağırsaklar eski halini alıyor demişti sizde gaz yapan yiyeceklerden içeceklerden uzakdurun 6 hafta
ressamanne_ Esraasln ay yatınca iyiyim yürüyüşe kalkınca midem bir değişik güm güm endişe ettim bende