Eli0-fffffff gulkilickiyar evet bi sorun oluşturmaz cihazın iç mekanızmasında radyasyon var ama çevreye zararlı bi etkisi yok ha şöyle bozuktur radyasyon sızdırıyordur o zaman bişey diyemem onu bilemeyiz. Bildiğim kadarıyla x rayler düzenli bakıma giriyor
Yeniyeniden gulkilickiyar bildiğim kadar ile alışveriş merkezi dekiler evet ama yurtdisi olanlarda olabildiği sakıncalı yani sormadan gecme
gayesblog gulkilickiyar ben geçmiyorum avm dahil havalimanında gebe olduğunuzu söylerseniz geçmek zorunda kalmazsınız. Hiçbir havaalanında böyle bir zorunluluk yok gebeler için :)
Mery1 Oradaki memurun insiyatifine kalmış bende 6 aylıkken köln ve paris gezisi yaptım bazısı kapattı cihazı bazısı sorun değil geçebilirsiniz dedi ama ben genede şansımı denedim elle arattırdım kendimi
Mery1 Tr de kapatıyorlar ve hamilelere öncelik var ben gebeyim deyin sıra beklemeyin malzemeleri koyun aradan geçiriyorlar aramayı elle yapıyorlar
Enfal_06 gulkilickiyar hiç geçmiyorum zaten orda duran güvenlik veya polisler neden geçmediği mi anlıyor