Beydos cnm her iki dogumumu da orda yptm. Celebi hocanin hastasiydim. Hastane yenisehirdeyken dogumlarimi yaptm bu arada yani su anki dogumhanedeki ebeleri nasil bilemem ama. Her iki dogumumda da ebelerden hic memnun kalmadm ilkinde ebeyle tartistim dikislerimi attigimda hatta ona “insallah hamile kalirsin normal doguma girersin” dedim. Ebe de dediki yo sezeryan olcam 😁 o kdr gicik oldum ki. İkinci dogumumda da esim beni gostermiyorlar die hemsireyle tartisti. Hatta ben bana duzgun davransinlar die esim adina ozur diledim 😁