Kızlar aslında ikinci bebeğim , ilk oğlumda gece aniden suyum geldi hastaneye gittik yani hiç birşeyim yoktu pek hatırlamıyorum. Şimdi de 36+6 yım. Bir haftadir hemen hemen belimden sızlama şeklinde ağrı girip sırtıma falan yayılıyordu , ama günde mesela iki üç kere, ama dünden beri sıklığı arttı fazlalasmaya başladı daha sık oluyo. Dün de böyle yapış yapış sarımsı bı akıntı oldu çok fazla değildi ama, kaldığım yerden arkadaşlarıma sordum acaba nişan mi bu diye yok dediler. Ama bu sancılar falan böyle mi oluyo yani tarif ettiğim gibi. Ve iki gündür bebişin hareketleri de biraz azaldı