2prensesannesiiii 3 aylık 6 aylık korunma iğneleri oluyor yaptıran var mı ve yeniden gebe kalmaya ilerde engel oluyor mu yeni doğum yaptım hap allahın emri de bu iğneden de vurulsam mı bilgisi olan aydınlatsın beni
Beyza_12 2prensesannesiiii ben yaptırmadım ama çevremde yaptıran vardı aşırı kilo almıştı kız ama normal kilo değil bildiğin şişti heryeri
2prensesannesiiii Beyza_12 ayyyyyy söylediğiniz için teşekkür ederim ben şimdi cerezette başladım doğum kontrol hapı Buda kilo yapıyormuş ama sonra düzene giriyormuş benim iştahım arttı gece yemek yiyorum ya umarım şişmem 🤦🏻♀️🥲
Beyza_12 2prensesannesiiii doktoru kıza kilosunun bundan olduğunu soylemisti ama ikizleri olduğu için mecburen korunmak zorundaydı iğneye devam etti ama siz yinede araştırın kilo konusunu iyice sonuçta ben bı kişide gördüm herkeste aynı etki mi oluyor iyi arastirin
Beyza_12 2prensesannesiiii bende şimdi ikinciye hamileyim 3 aylık doğum sonrası korunma için cilt altı implant düşünüyorum onu arastiracam o zamana kadar sizde bı bakın isterseniz
2prensesannesiiii Beyza_12 benimkilerde ikiz gibi şuan biri 15 aylık biri 48 günlük 😂 teşekkür ederim canım 🙏
Beyza_12 2prensesannesiiii ay sizinki çok yakınmış benim kızım 3.5 yaşında kardesi doğunca 4 yaşında olacak inşallah 🥰
Beyza_12 2prensesannesiiii evet yan etkisi az olduğu için istiyorum ama fiyat olarak hiç arastirmadim daha