Civciv54 e nabıza düşmez, verilen barkodda da görülmez. Gittiğin doktor bakabilir sadece diye biliyorum. Yani bende şöyle oldu, amniyon sıvı 3.sonuç biraz değişik çıktı. (gebelik sonlanabilir) bu ihtimal de bile “haftaya yokum, sonuç çıktı mesajı gelirse diğer hafta direkt gel bana” demişti doktor. Bende başka doktor görmez herhalde diye düşünüp takip eden doktorun izninden dönmesini bekliyorum