__aRzUu__ Yeniiannee ben sütyen almadım kullananlar pek de memnun değil onun yerine sporcu olanlar varya ben de onlardan alacam o yüzden
Arzymn Yeniiannee emzirme sütyenleri ebebekde 10-15 tl idi. Yazın doğum yapacaksanız sütyen mantıklı, ama kışa doğum yapacaksanız atlet daha mantıklı. Ben 2 sütyen almıştım ikisini de kullanıyorum evdeyken, dışarı çıkınca da atlet giyiyorum.
__aRzUu__ Yeniiannee inan Burdada onu tavsiye edenler çok oldu istersen arama motorundada bak alıp kullanamadım gereksiz diyenleri göreceksin
FatmaOrhan __aRzUu__ aslında çok kullanışlı benim bebeğim suan 6 günlük ben çok memnunum 2 tane almıştım bi kaç tane daha istiyorum hatta içi dolgulu pedli olanlardan alıcam göğüs uçları belli olmasın diye diğerlerini de evde kullanıcam
Yeniiannee Arzymn ben sütyen giymesem rahatsız olurum e bebekteki emzirme sütyenleri dolgulu mu? Bende Mart’a doğum yapıcam