Asu_baby5 hayırlı olsun bebeğiniz. Benim de 1 buçuk ay sonra doğum. Ben sigorta yaptıramadım doktorumdan dolayı. 32. Haftada fiyatı sabitlettim ama sormayı unuttum hastaneye oda süslemesi nasıl oluyor biz kendimiz mi yapıyoruz ya da onların yaptığı bir şey var mı? Bir de ebe için ayrı bir para verdiniz mi? Doğum eğitimi lohusalık eğitimi ve emzirme danışmanı olarak.