Eli0-fffffff Kızlar ilk doğumum. 50 gün sonra adet oldum başlarda akıntım 3 gün falan kahverengi geldi sonra kırmızı kanamaya döndü bugün 7. Gün ve kesilecek gibi durmuyor. Kanama miktarı normal aşırı fazla değil. Bu durum bırmal mi bir bilginiz varmı?
Minnaksever Eli0-fffffff evet uzun ve yoğun kanama oluyor ben gece bile kalkıp 2 3 ped değiştirmiştim.normal
Eli0-fffffff Gokkusagi53 doğumdan sonra muayeneye gitmiştim içerde herhangi parça vs varmı diye kontrol ettiler temiz çıkmıştı 10 günden fazla sürerse kanama gitmeli miyim sizce
Eli0-fffffff Minnaksever ay çok teşekkür ederim 💗 bebek doğduktan sonra bişeyler oldu bana normalde bu kadar pimpirikli bi insan değildim🥲🥲