Zeyno800 çok üzülüyorum ben bu duruma ya😔 biz zam gelmesin diye kasım ayında başladık o zaman 47bindi tüp bebek fiyatı onla bitti mi hayır, ek tedaviler ek ücretler embryo dondurma çözme derken 200bini aştık zaten ilaçlar tüp bebek fiyatını geçiyor
Allah yardımcınız olsun
Biz elimizde avcumuzda ne varsa bozdurduk yetmedi borçlandık ama şimdi 6aylık hamileyim ve çektiğim en güzel yokluk🙈
Sizin için de dua edicem allahım uğraştırmasın en tez zaman da nasip etsin🤲