qusel eşim ya gidelim ya da hiçbişey yaptırmayıp doğumu bekleyelim diyor. Ama ben varsa bişey öğrenmek istiyorum. Elinde kesin bir sonuç olmazsa doğuma kadar her doktor ayrı birşey söylüyor çok kötüler. Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Şimdi gidip tren bileti alacağım trenle yarın gidip tekrar kan verip gelcem. Yoksa amniyosentez yaptırmam lazım onu da daha önce gebeliklerimde iki kere yaptırdım tekrar o anı yaşamak istemiyorum