Smileylaylom ikili taramam normal çıktı detaylı ultrasonda sorun çıktı bende 2 defa girdim ikisinde de aynısını dediler daha sonra eskişehir genetiği aradım gelmem gereken saatleri söylediler gittim bende. Oğuz hocaya denk geldim efsane biriydi beni pür dikkat en ince ayrıntısına kadar dinledi endişelerimi anlattım herşeyi paylaştım sanki devlet değil de özel hastanede muameşe görüyormuşum gibi bir his yarattı bende. Şimdi sonuçları bekliyorum sonuçlarımız daha çıkmamış 2 hafta oldu üstelik çok acil yazmasına rağmen