sweedishish Bugun 38+4 oldum dun 2 cm açılman var dedi doktor adet ağrısı gibi ağrım da oldu. Çatı muayenesi yaptı dün sonrasında yoğun kıvamlı kanama da oldu sizce doğum yakın mı sürekli bir sancım yok vurup geçiyor
Kardelenlinam sweedishish sancıyı takip edin düzenli gelirse hastaneye gidin geliyor gelmekte olan sağlıkla gelsin
MiracAlpinveUmutunAnnesi sweedishish Ay hadi hayırlısı sagsaglim kucağınıza alırsınız inşallah 😊 Benim tan 38 haftalıktı muayeneye gitmiştim 2 cm acilmam olduğunu söyledi Doktorum kendi sandım hiç yoktu suni alıp öğün doğum yapmıştım 🌸
Nurdan11_ sweedishish geliyor gelmekte olan 🤭 ben serklajlıydım 37.hafta da dikişlerim alındı benim sıpa hemen açtırmaya başladı 2cm açılmam olduğunu söyledi doktorum 39.haftada gece 3’de başlayan 15 dk bir sancı çektim sabah 7’de 5 dk bire düşünce anam dedim doğum yapıyorum suni sancı almadan hastaneye gider gitmez doğum yaptım. 🤭