tezel-3 Reina kahvaltı yaptım topladım dün temizliğimi yapmıştım temiz eve uyandım yani bi banyo tuvalet çamaşır suladım ve bitti 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi tezel-3 Kullanıyorum fayda etmiyor bana. Sabahları ve akşamları çok yoğun şuan şu içsem geri çıkıyor oğlum da var 6 yaşında kahvaltı hazırlamam lazım işler karışık bende
Minigiim-vebenn52 tezel-3 su soğuk kahvede kahveyi cırpınca kremamsı bi kıvam oluyo ya o kıvamı tutturan var mı ya asla yutubdakiler gibi olmuyor tadı iyi ama o ilk kıvamı olmuyor
tezel-3 Minigiim-vebenn52 yok ya bizimkiler bildiğin köpük oluyor ben çok aşırı köpükte yapmaayı sevmiyorum biraz sulu bırakıyorum sonra köpükten içilmiyor
Bebekveben Minigiim-vebenn52 pet şişenin içine 1 tatlı kaşığı granül kahve 1 tatlı kaşığı şeker (yada damak tadınıza göre ) birazda soğuk su koyup çalkalayın süt kopurtuculerden çok daha fazla kopuruyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi tezel-3 Ben herturlusunu denedim . Doktorum aç karna 2 tane birden akşam al dedi fayda etmedi sabah dedim 2 tane fayda etmedi artık sabahaksam aç 1 tane alıyorum azda olsa dindiriyor ama öyle aman aman bir faydası yok
metemom_ MiracAlpinveUmutunAnnesi aç karnına değil gece uyumadan önce iki tane alsan baya götürüyordu aslında birde prizin bulantı hapı var onu dene canım