Ervaelizinannesi nasıl savrettin o haftaya kadar ben çatlarım gibi geliyor yaa 😕 daha 38+2 yiz suni sancıyla baslatalm diyicem yarın doktoruma teklif etmişti kabul etmemiştim artk daynamıorm Sağ sağlim kucağına al canm inşallah suniye gerek kalmadan ansızın kndi gelir 😊