Kızlar ben 3 gün önce kan verdim sağlık ocağından gebelik şüphem var dedim adetin geciktimi dedi evet 3 gün önce adetim 11 gün gecikmişti onu söyledim tamam dedi kan aldı tüm kan sonuçlarım aynı gün çıkmış ama betam çıkmamış bugün gittim kadının doktorun yanına bana folik asit verdi ama beta yok e nabızdada yok doktor bana beta geç düşüyor dedi aynı sorunu yaşayan oldumu ? Yoksa doktor sistememi girmedi ben anlamadım