Of kızlar üstümde hep bi halsizlik var surekli uyumak istiyorum son haftalardayiz. 33+5 olduk malum havalarda çok sıcak ilerliyor ve ben daha hic bisey yapmadim. Tüm alışveriş tamam ama kıyafet yikama utuleme hastane çantası vs. Hala hazirlamadim. Bakiyorum herkes bu haftalarda sadece doğumu bekliyor. Var mi benim gibi tembel olup icime su serpecek arkadaslarim 🥲