Bltcansu bende doğumumu orada düşünüyorum. Özel bir klinikte takipliyim bu zamana kadar iki defa şehir hastanesine gittim yaşam Kemal diye bir doktor var internetten araştırdım sen de araştırabilirsin çok iyi bir doktormuş yorumlar öyle fakat ben hiç doktoru görmedim hep asistanları gördüm. Asistanlar ilgilendi zaten muayene olup çıkmam 2 dakika sürüyordu. Hastane temiz odaların çoğunluğu tek kişilik ve büyük onun haricinde bir bilgim yok