gullusah01 13+1 iz ama doktor 14+1 olduğunu söyledi ve kız bebek dedi. Çok hareketliydi ama doğru düzgün durmadı. Bu haftada cinsiyet belli olur mu?
Elif578 gullusah01 valla gören görüyo bende anlamadım millet 12 de öğreniyo😀 ben 16 olcam daha öğrenemedim 🙏
Cihangir09 gullusah01 belli olur tabi iki oğlumu da o haftalarda öğrendim ☺️ şimdi 3.ye hamileyim 16+6 da öğrendik oda doğru düzgün bir doktor bulamadığımdan yoksa daha erken öğrenirdim bence. Benimde kızım olacak sağlıkla gelsin kızınız 🥰
Eee123 gullusah01 12+3 te kız gibi ama yine de alışverişe başlama dedi 16. Haftada kesinleşti kız olduğu 🌸
gullusah01 Elif578 Elif578 bir daha geleyim mi dediğimde de artık 18-20 arasında gelirsiniz dedi prof doktorum da çok tecrübeli bir hekim ama dediğiniz gibi 12 de söyleyip 16-17 de değişenler oluyormuş genelde ben de çok kız istediğim için hemen odaklandım kız diye tüm aileme de söyledim ama inşallah değişmez🤭 sağlıklı olsunlar en önemlisi o tabi de insan merak ediyor☺️
EceQueen Doktor 12de gördü ama söylemedi, söylesem de yanlış çıkabilir netleşsin dedi 16da öğrendik. 12lerde söylenenler değişebiliyor yani, ben ayrıntılı ultrasona kadar yine de inanmadım söylenen cinsiyete😅