esdemiralay Eliyuss 19 Eylül görünüyor doğumum şuan. 30+2 deyiz hiç bir hazırlık yapmadım daha oda takımını bekliyorum 33. Haftada gelecek sonra yavaş yavaş 3-4 haftada yaparım herhalde . Hemen doğsun istiyorum 36-37 gibi 🥹
schiphol esdemiralay merhaba benim de 18 eylül ama ben 31+2deyim nasıl oluyor uygulamada öyle diyor yanlış mı hesaplıyorum yoksa benimki daha mı erken😁
yaasemin Esrahrz aynı düşüncedeyiz korkum yok tek sıkıntım oğlumu nasıl bırakıcam benden başka kımsede durmaz babası dahıl 19 aylık ama zor gelicek bırakmak eylül sonu doğum sezeryan olucam bı gece kalır çıkarım diye düşünüyorum 😅
HmerveK Zuleyha_18 bu ay sonu artık hastahane çantamı tamamlayacağım. Eksikler hiç bitmiyor. Tamamlanmasını beklersek o çanta yapılamayacak gibi☺️o nedenle ne varsa koyacağım☺️
HmerveK Esrahrz benim ilk gebeliğim ve benim de korkum yok heyecanım var. Sağlıkla sıhhatle gelsin yavrucaklarımız☺️
Figen_Can Benim gibi bacak ağrıları olan var mı yürüyüş yaptıktan sonra çok kötü ağrılarım oluyor magnezyum takviyesi vs de kullanıyorum ama yine de ağrılar oluyor bir an önce gününde doğurmak istiyorum 😔
aleynayavz Figen_Can biz daha 28 haftalık olduk ama işten eve gidince ayağa zor kalkıyorum belimden bacağıma vuran ağrılardan dolayı
Fyzz Eliyuss katılıyorum zaman çok hızlı geçiyor gibi yaklaştıkça stres basıyor🥺 birde ayaklarım çok şişti nasıl geçer ne yapmalıyım sizde durumlar nasıl hastane çantası hazırladınız mı
mickey _Minik_ Ben elyaf yorganı iki katlı şekilde altıma serip onun üstüne yatıyorum aylardır. Çok şükür puana kadar hiç bel ağrım olmadı. Gece de yumuşacık üstünde yatması huzur veriyor bana. Tavsiye ederim
alinsmom_ Berivan_sr Ben gecelik koydum pijama takımı koydum lohusa bezleri İslak mendil kuru mendil Birkaç tane iççamaşırı atlet emzirme sütyeni çorap şu anlık bunları koydum Elbette eksikleri vardır aklıma geldikçe tamamlayacağım
ataninannesi2024 Berivan_sr bir tane pijama takımı bir tane gecelik terlik iç çamaşırı çorap koydum birde depend lohusa pedi alıp koyacağım
esdemiralay schiphol Benim her gittiğimde farklı çıkıyor ultrasonda anlamadım 25 eylülle başladım ilk o zaman görünüyordu şuan 19 görünüyor hiçbir fikrim yok onla ilgili ama 20 Aralık adet tarihim ona göre hesaplayınca 27 Eylül çıkıyor
alinsmom_ Eliyuss korkular arttı 🤦🏻♀️ Almanya da olduğum için sıcak görmüyorum ama artık yoruldum 🥲 Bir yanım doğsun olsun artık diyor bir yanım korkuyor öyle ikilem🥹