Merhaba hanımlar dün doktora muayne olup yola gidebilirsin onayı aldım arabada arkada uzanarak git dedi tamam dedik 7 de yola çıktık şuan daha 9.30 ve bi dünya yolumuz var ve ben zorlanmaya başladım sanırım bebek aşırı hareket ediyo sanırım araba hopladıgı için ve belim ağrıdı boşluklarım agrıdı bi pişman olmadım degil ama iş iştem geçti artık dua edin bana gözünüzü seviyim sag saglim variyim birde fikri olan varsa akıl versin bana