Ece5454 Merhaba arkadaşlar 2 gündür şeker ölçümü yapıyorum açlık şekerim 94- 95 çıkıyor tokluk şekerim 115-120. Açlık şekerim neden sınırda çıkıyor olabilir. Dondurma yiyorum mesela 125 çıkıyor şekerim. Ama açlık her türlü sınırda çözemedim ?
RBurcu Ece5454 gece çok geç saatlerde bi şey tüketmeyin yatmadan iki üç saat önce bırakın 🌼 Bundan kaynaklı olabilir Seker yüklemesi yaptırdınız mi
cLearQueen Ece5454 aclık sekerini kontrol altina almak daha zor.. onu duzenlemek icin ilac verebilirler endokrine gidin
Ece5454 RBurcu hayır yaptırmadım doktor açlık tokluk bakmamı istedi sadece, aslında uyumadan önce şekerli şeyler tüketmiyorum süt vs içiyorum sadece
RBurcu Ece5454 yani Gebelik şekeri olabilir maalesef Endokrinolojiye bi gidebilirsiniz belki orda 3 aylık şekere bakıyorlar Diyetisyene yönlendirebilir 🌼
Ece5454 RBurcu 3 aylık şekerim ve labta ölçtürdüğüm açlık şekerim normal çıktı doktorumla görüştüm sorun değil dedi teşekkürler yanıtınız için