Anneler selam
Adetime son 7 gün kaldı
Erken gebelik testi aldım adetten 6 gün öncesine kadar da sonucu veriyormuş ama bilemedim. Adetin gecikmesini mi beklemeliyim?
Belirti olarak da sabah bulantısı, baş ağrısı, yorgunluk, uyku hali, memelerde hassasiyet, idrar sıklığı, bel ağrısı gibi semptomlar var. Adet belirtileri ile aynı olduğu için de hangisi olacak merakla bekliyorum 🥲