Gzde4507 Tugceasel ilk defa mı verdiniz ve son regl gününüz nedir ? Bnm 10 Haziran ama 20 hazirandan sonra olduğunu düşünüyorum. Beta değerim artsın diye bekliyprum da doktora gitmek için
Yasmncm Beybyi benim.kanama.oldugu için yarın kontrole gideceğim bakalım kese gözükür mu kalp atışı 10 güne anca duyarum diye dusunuyorum
Beybyi Salihazeynep yok belli olmaz bence anca kese de görebilirler değerim rgl olmadan 3-4 gün önce 1341 falan çıktığı için öyle demişlerdi rgl günüm daha yarın yarından sonra ya kadar bence 3000 leri bulur geçer de
Beybyi Yasmncm kalp atışı için bence erken ben 1-2 hafta daha bekleyeceğim tekrardan randevu alıp giderim