aydprays Kizlar isimli hastane cikisi bebis ilk dogdugunda hemsire tarafından mi giydirilir yoksa hastaneden cikacagi zaman mı giyilir 🩷
Minnosaannee aydprays bence ilk etapta normal bi takım verjn hemşireye. Sonra kendinizi toparlayinca siz tada yanınızda ki refatciniz isimli takımı giydirir ben öyle yaptım. Kirlenme ihtimaline karşı. Zaten bi gece mecbur kalıyorsunuz normal doğum da
Adenmom_ aydprays ben ilk olarak normal bir takım vereceğim belki üstüne bir şey sürülür , odaya yanıma geldiğin de kendimizi biraz toparladığımız da giydireceğim isimli takımını fotoğraf çekmek için ☺️
aydprays Mutluanne3580 tesekkür ederiim bende normal takım giydiriliyorda isimli olan cikista mi giydirilir acaba diye düşündüm 🥰
SbLBrk Bence ilk etapta normal kiyafet verin kendinizi toplayinca isimli olani giydirirsiniz kendinizide az toplarsiniz resim cekersiniz ☺️
aydprays mervemurat16 yok onu biliyorumda normal takım mı yoksa isimli özel takım mı hemsireye verilmeli ilk diye dusunuyorum
mervemurat16 aydprays ben isimli takımı vermiştim bir iki fotoğraf çekildik.Bende bir tulum isimli vardı birde isimli alt üst takımı