Gamze08 canım ben genel anestezi oldum hemen hemen 45 dakika süren bir ameliyattı yarım saat içinde doğum olmuş bebeklerim benden önce çıkmış tüm kontrolleri yapılmış odaya götürmüşler 15 dakika sonrada beni odaya çıkarmışlar buraya kadar olan bitenden haberim yok odaya geldikten 10 15 dakika sonra uyanmışım sersemlik hallerim biraz uzun sürmüş benim hiçbir şeyden haberim yok tek bildiğim çok ağrım vardı onun içinde morfin vurdular biraz daha uyuduktan sonra akşama doğru kendime gelmeye başlamıştım tabi bu kadar şey olurken ebeler emzirme konusunda benimle ilgilenmişlerdi bebeklerimi tutup emzirmeme yardımcı olmuşlardı zor ama güzel bir deneyim