Arkadaşlar 40+5 günümüz bizim minik hala gelmiyor doktor bugün yatış yapalım suniyle başlatalım dedi istemedim kendi sancım gelsin istiyorum oda gelmiyor. Pazartesi ye kadar beklerim gelmezse yatış yapmamız lazım artık dedi. Ama herşey yolunda harketlerimiz iyi kakasını yapmadı suyu iyi kalp atışları iyi herşey yolunda sancım olmazsa pazartesiye okey diyip yatışım mı yapılsa yoksa beklesem mi en geç kaçıncı haftalarda doğum yaptınız bana biraz tecrübelerinizden bahsedermisiniz.bu arada ilk doğumum kızımız cok nazlı çıktı 😇