Haticeebasyoll kesinlikle abartmiyorusnuz bende 27 haftaya kadar 8 doktor değiştirdim ve 8. Doktorda doğum yapmaya karar vermiştim 31. Haftada sancilarimi başladı durduramadilar doktorum acil sezeryan alacağını söyledi ve ben doğuma o kadar rahat girdim ki doktorum bana bebeğin belki olur belki sakat kalır belki kurtaramayiz gibisinden asla konuşmadı sadece ben kuveze girmez belki dedim oda üzülerek sadece haftası çok erken yani demem o ki
doktorda ne kadar rahat hissederseniz doğum hikayemiz o kadar güzel olur 💙