Merhaba, tam 2 hafta önce kontrolde 4 cm açıklığım vardı, hemen doğdu doğacak diye düşünürken hiç ilerleme olmadı. Hep 4 cm’de kaldı ve sancım da gelmiyor. Şu an 40+3 oldum, geciktikçe çişini yemesinden de korkuyorum. Benim gibi olan var mı? Sizce ne yapmalıyım? Kendi sancımı mı beklesem yoksa gidip suni sancı ile doğursam mı?