Satisati Sanırım 2,5 haftalik bebek, doktor değer çok düşük dış, boş gebelikden ötürü bir hafta daha bekleyelim der beta yükselişine bakmak için, tebrik ederim şuan pozitif 🥰
Beybyi Satisati evet 2,5 buçuk 3 gibi duruyor en son 25 haziran da rgl oldum 30 unda bitti şimdi temuzun 24 ünde olmam gerekiyordu
myangelson Beybyi evet hamilelik var 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan ver takip için 😊 yumurtlama zamanını biliyor musun? Erken olmuş gibi yumurtlama
Beybyi myangelson uygulamaya göre 8 ila 12 arasındaydı yumurtlama ama rglden hemen sonra iki günde bir degerlendirdik tabii yumurtlama günlerimi takip etmedim yani