Gulsahkaya36381 Umarim uyumayan birileri çıkar ☀️ Kizlar perde astim az once belimin sol tarafina bicak saplanir gibi agri girdi su an nefes alisimi zorlastiriyir hastaneye gitmek icin esimi bekliyorum sizce neden olabilir korkmali miyim bu arada 11+5iz
Nf3346 Gulsahkaya36381 bu haftalarda mutfakta bile yukarı asılmayın bişey koyarken derler dikkat et canım bişey olmaz inşallah
Gulsahkaya36381 Uyuyakalmisim hafifleyince yarinda randevum var zaten idare ederim diye düşünüyorum su an iyiyim şükür