17 haftalık 2. Gebeliğim 3 gün önce bel ağrısı kaşık ağrısı acile gittim kendi doktorum izinde beni başkası muane etti idrar ver dedi o temizse böbrek filmi çektir dedi rahim ağzına felan da baktı normal dedi idrar temiz çıktı beni eve yolladı kendi doktorum çektirme usg dedi fitili günde 2 kullan dedi hala izinde 2 saat önce belden giren Bıçak ağrılarıyla boğusuyorum sade soda içiyorum magnezyum için ne yapsam acile gitsem ni