Hey_makaron normal kilom 60 tı en son 72,5 la doğuma gittim eve geldim tartıldım 69 küsür geldim eyvah dedim benden sadece bebeğin kilosu gitmiş 😩böyle kalıcam heralde derken 1 ay sonunda 62 ye düştüm karnım kendiliğinden gitti ama bol bol suniçiyordum emzirirken aşırı susuyordum yanımda 1,5 litre şişeyle geziyordum 😀hep neyse ki gidiyor Şuan 2. Ye hemileyim mesela o yüzden kilo takıntım yok gidiyo ya bi şekilde bende 😀