Az önce hastaneden geldim. HCG değerim 36dan 8e düşmüş. Bugün lekelenmem oldu direkt hastaneye gittik ve kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi doktor. Kendimi hamile zannediyordum çok sevinmiştik. Bu haberle yıkıldım. Çok ağladım ki hala da ağlıyorum. Sebebini tam olarak bilem var mı bu kimyasal gebeliğin?