Kızlar merhaba 2 hafta önce nişanım mı geldi diye bir post açmıştım görenler varsa hatırlar. Nişanımın gelmesinin üstünden tam 2 hafta geçtikten sonra 2 gün önce doğumum oldu. Oğlum hiç küveze girmedi. Gece değil ağrısı gibi hafif hafif sancılarım oldu ama ben çok önemsemedim . Öğlen eşimle markete gittim. Marketten eve döndüğüm gibi belime vuran sancılar başladı. Kasıklarımda çok fazla baskı hissettim sanki kabız olmuşum da çıkmıyormuş gibi. Hatta doğum sancılarını anlamadığım kabızım sandığım için yaklaşık 1 saat tuvallette büyük tuvaletimi yapmaya çalıştım sürekli ıkındım. Ikınıp tuvaletimi yapsam rahatlayacak gibiydim. Ama sonra tuvaletimi yapmama rağmen hiç bir rahatlama olmayıp tam tersi daha da artıp boncuk boncuk terleyip kıpkırmızı olunca eşimi arayıp hastaneye gidiyoruz dedim. Yola çıkmadan hemen önce evde tekrardan kahverengi nişanım geldi . Yolda doktorumu aradım ama kendisi tatilde olduğu için hastanedeki farklı bir doktor benimle ilgilendi iyi ki de öyle oldu bu sayada harika bir doktor tanıdım. Açılmam gittiğimde 1.5 cm di sancılarım düzenli ve yüksekti. Doktorum serum takıp sancılarımı önce durdurmaya çalıştı serumdan sonra sancılarım durdu sandım hatta eve gitmek istedim ama nst de hala düzenli sancılarım çıkıyordu. Bebeğimin kafası fazlasıyla önden gittiği için acil olarak doktorumun kararı ile sezaryana alındım. Vajinal doğumda bebeğimin kafasının kanalda sıkışma ihtimalinin olduğunu sıkışırsa o saatten sonra sezeryana da alamayacağını böyle bir riske girmenin kendi fikrince doğru olmadığını hatta prinçe giderken evdeki bulgurdan olmayalım dedi ve bende siz nasıl uygun görüyorsanız deyip doktoruma güvendim iyi ki de öyle yapmışım. 36+2 de genel anestezi ile 2850 gr ağırlığında sağlıklı bir oğlum oldu. Oğluşum böyle gelmek istedi .İyi ki de böyle oldu.