Kizlar bende 39+4 üm sürekli adet sancisi gibi sancım var ara sıra belime vuruyor kayboluyor ama gelen giden yok ben zorunlu sezeryanim devlet gün vermiyor ama uyuz oluyorum birde raporlu sezeryan olacağım için her gittiğimde açılma var mı ona bakıyorlar benim bebeğimde iri bebek artık karnimda yer kalmadı