Yasminnnnn Kzncbsra Kuzenim.kullaniyordu doğuma kadar kullandı doğumdan sonrada 10 gün kullanıp bıraktı bende mesela coraspin kullanıyorum 35 haftada birakicam dogumdan sonrada 10 gün iğnesini vurucam
Mlsaa99 4.haftamda basladim doguma kadar devam dogumdan 10 gun sonra bitecek hayirlisiyla. Bana esim kolumdan yapiyor 4.5 ay oldu gobekte cok morluk kaldi bende
Mlsaa99 Kzncbsra igneyi biraz ogrenene kadar oluyor canim kollarinda bezelye gibi iclerinde enjeksiyon kaldiysa ordan vurulmamaya bak