2 gün önce doğum yaptım 38+2 ikinci sezeryanımı oldum gebelikte de hersey yolunda ilerliyordu..bebegin ilk etapta hiç bir sorunu yokken serviste inlenmeye başladı ve daha sonra yenidogana yatış yapıldı oksijen tedavisi alıyor böyle bir durum yaşayan oldumu :(solunum sıkıntısı sebebiyle yatırdılar