Zkara benim ilk gebeligimde 19. Haftadan 36+6 e kadar kanamali gecti erken dogum dusuk riski vardi progestan endol nidicart bunlari kullandim 36 +5 te doguma alindim 1 cm acilma servikal kisalik mevcuttu kizim cok saglikli normal dogdu kuveze girmedi suan 21 aylik sapa saglam ikinci gebeligimi yasiyorum 27+6 haftalik