1_papatya umrumdadegil 32 haftalık hamileyim uyuyamıyorum gittim buz gibp suyun altına girdim geldim ilk çok güzel ama sonrası yapış yapış uyuyamıyorum 🥵
Buse344161 umrumdadegil hergün duş alıyorum çıkar çıkmaz yine terliyorum😂 allahtan klima var tek çözüm klima başka çaresi yok bence 🤷♀️ seven sevdiğine klima alsın😂
umrumdadegil Buse344161 aynen tek çözüm klima kesinlikle hayır hiç kliması olan tanıdığım da yok ki gideyim🤣
Enfal_06 umrumdadegil tüm şansımı burda kullanmışım her zaman diyorum 😂😂 ay ben sıcak şehirlerde yaşasaydim klima şart olurdu bana durduk yere sıkıntı basıyor bide sıcak olduğunu düşünemiyorum delirirdim herhalde 😂
1_papatya umrumdadegil evet ya hiçbirşey fayda etmiyor bu sıcakta dün görümcemin eltisi gelmiş ben zaten terliyorum erkek olmadığı için görümcemin tişörtlerinden giydim başörtümü falan çıkarttım bana bebek üşür daha doğmadan hasta edcen çocuğu dedi git bana dediklerini kendin giy de bu sıcakta hasta olma benim oğlumu düşünmek sana kalmadı dedim sıcaktan sinirlerim tepemdeydi zaten eşime şey diyo sonra karının dili de çok uzun biraz topla diyo 😡 gel de sinirlenme
umrumdadegil 1_papatya bebek bu havada mı üşüyecekmiş Allab aşkına boş konuşmasın ya herkes çok biliyor her şeyi. Patavatsız olan kendisi
1_papatya Enfal_06 bende çok uzakta sayılmam Yozgat tayım ama çok sıcak su içinde kalıyorum esiyor ama ılık esiyor daha çok yakıyor
SbLBrk Bu yazi ömrüm boyunca unutmam heralde 😅. 36+4 olduk ama gunduz dus olayini gectik ben gece bile 2-3 kez dus aliyorum uyunmuyor boguluyorum resmen🥵 ev dublex heryer ama heryer acik aslinda esiyor gibi hormonlardan dolayi bana asla yetmiyor
1_papatya umrumdadegil bu zamana kadar o kadar saçma sapan şeyler duydum ki insanın sinirlerini zıplatan herkesin herşeye bir yorumu var sanki doğar doğmaz öldürecekmişiz gibi davranıyorlar
umrumdadegil 1_papatya ya cahil gibi görüyorlar karşılarındaki insanı tavsiye tabiki verilebilir ama bazı insanlarınki tavsiye vermekten çıkıyor yani sanki annesi değiliz bizden çok düşünecekler. Eskiyle şimdi zaten bir değil her şey elimizin altında ve birçok şeyi araştırıyoruz
1_papatya umrumdadegil evet araştırıyoruz hani bir laf var ya çocuk büyütmek kolay ama yetiştirmek zor diye bebeğinin huyunu en iyi anne bilir baba bile demiyorum