Ginaknows merhaba, ancak görebildim kusura bakmayın. Evet doğum yaptım, çok şükür oğlum sağlıkla dünyaya geldi. Doğumdan önce ki son kontrol de cisterna magna 10 mm ölçülmüştü, doğum sonrası tekrar bakıldı ve 7 mm ölçüldü. Herhangi bir sorun olmadığı söylendi. Sizin kaç mm bilmiyorum ama şunu söyleyebilirim ki, korkmayın. Bu konuda çok araştırma yapmıştım, bazı doktorlar ek bir anomali yoksa 10 12 mm’i normal kabul ediyolar. En son üniversite hastanesinde görüştüğüm doktor 10 mm de riskli ama ek bir anomali olmadığı için çok da önemli değil demişti. Stres yapmayın herşeyin iyi ve güzel olacağına inanın 😊 inşaAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız.