Betusyl Arkadaşlar 40 haftaya girdim bu cuma itibariyle az önce lavabodan sonra peceteye kalın mukus geldi içinde çok hafif ince damarli kan var dı . Akıntınin rengi kırmızı veya pembe değil akıntı ve çok kalındı sizce bu nişan olabilir mi ?
iremree Betusyl hayırlı olsun canım nişanın o sancını takip et hemen gitme hastaneye ama doktoruna bundan bahset
Churcill Betusyl evett nişana benziyor tarifiniz. Rengi kırmızı pembe olmak zorunda değil. Bide 1 kere gelip giden bişey değil sanırım yani bende öyle olmuştu adetin başlayacağı gün gibi az az hep gelmişti. Ben bi kez gelip bitecek sanmıştım 😶
Yasemince9766 Betusyl baya yoğun bi akıntı olmasi gerekiyor ince kan da vardi diyorsn nişanın gelmiş belli ama bu süreç kisada olabiliyor uzunda doktoruna haber edip egzersiz yapmani tavsiye ederim kendini yormadan zor ve dünyanın en güzel süreci tadını çıkar
Betusyl Churcill aaaa öyle mi bende bir kere sanıyordum canım 😂 neyse takipliyim gece veya sabah tekrar gelicekmi . Sabah randevum var doktorumda zaten
Betusyl Yasemince9766 canım valla ilk gebelik olunca bilemedim bide kan diyince böyle iplik şeklinde öyle bariz kanlı değildi
Betusyl Zehrazaras11 teşekkür ederim genelde rengi kırmızı pembe oluyor veya kahverengi deyince tereddüt ettim çünkü iplik gibi bir pembelik vardı o mukuslu akintinin içinde ilk gebelik olunca bilemedim
Betusyl Yasemince9766 canım bugün sabah kontrolde hafif sancım çıktı başka bir başlıkta açtım onu daha tam doğum sancısı çıkmadı pazartesi tekrar nst istedi doğum başlamasa . Ama nişan mi desem bilmiyorum akıntım devam ediyor ilk geldiği gibi jöle gibi değil normal akıntı pembe vs
Reina Betusyl evet. Benim nişanım da sarıydı. Nişan geldikten sonra durmadan yürüyüp sürekli perine masajı yapmıştım