40+3 oldum ama hala hiç sancım yoktu doktorum gün verdi. Gittiğim gün saat 12 de suni sancı verdiler hiç ağrım olmadan gittim ben ve herkes korkuttu beni yapma çok zor doktoruna söyle sezeryana alsın dediler ama ben kendimi hazırlamıştım hç ağrım yoktu neredeyse çok hafif arada regl sancısı gibiydi saat 4 gibi suyum geldi ondan sonra sancım arttı bir saat sonra 1 cm açılmıştı ilk başta korktum dedim ben doğuramıcam dedim saat 21.50 da doğdu doğum anı da çok şükür kolay geçti gerçekten iki kere ıkındığımda doğmuştu zaten ne dikişi ne kesiyi.hissetmedim hiç inanın korkuttukları gibi değil kendinize inanın kimseyi dinlemeyin ben dinledim doğumhanede oturdum ağladım ilk başta ama çok şükür kolay oldu kucağınıza alınca hepsi geçiyor