asell13 canım üzülme yemiyor diye bende 1 ölçek veriyordum doktorum dedi bu cocuk aç mamayı arttır dedi hem emzirüyorum hem mama veriyorum geceleri biraz daha iyi oldu bende sneşn gibi 3 4 saatte veriyordum öyle yapma canım 2 saat yada 1 saate düşür ki bebegin kilo alsın biraz toparlansın 1 aya kadar sonra sen saat aralıgını acarsın memende emzir mamada hazır olsun o an hemen agzına ver belki tutar