Pera1 ben düşük yaptım ama kullanmıyordum hamıle kalınca doktor verdi kullandım sonra düşük yapınca gittigimde kontrole hamıle kalmayı dusunmeden 3 ay omce kullan folık asıtını dedi şuan daha yeni dusuk yaptıgım icin bebek fikri çıktı aklımdan kendımı toparlamam ne kadar zaman alır bılmem ama karar verdıgımde kullanmaya baslıycam faydalı bence kullanmalısın ama kadın doguma git doktor degerlerine baksın öyle yazsın sakın kendin gıdıp kafana göre eczaneden alma canım Rabbım gonlune göre versin ınsallah