Cennetinannesi Bugün çatı muayenesi oldum kizlar hiç korkmayın 10 saniye bile sürmedi hiç bir şekilde acı hissetmedim
Cennetinannesi Prensesimiz o şekilde düşünme canim Sağlik diye düşün Bebisini düşün. Ve yeter ki kendini kasma
zge_frdi Prensesimiz doktordan utanilmaz 😊 onlar olmasa ne yaparız. Bizim ve bebegimizin sağlığı icin her seye katlanacagiz mecbur 😊
Yarenelibol Prensesimiz utanmana fırsat kalmıyor doktorun eğlenceliyse güldürüyor kafanı dağıtıyor zaten hiç korkma
zge_frdi Busra37 ben 37 ye girdim doktor 38 de çağırdı çatı muayenesi yapacağım dedi. Heralde doktordan doktora degisiyor bir ara sormustum ben son haftalarda yapıyorum dedi
Sibelemre Kaç haftalikta ba kiliyo ve neden bakiliyo cok merak ediyorum ilk gebeligim lutfen beni aydinlatirmisiniz
zge_frdi Sibelemre doktordab doktora degisiyor sonlara dogru bakiyorlar. Çatın normal doğuma uygun mu degil mi once ona bakiyorlar sonra açılma baslamis mi diye bakıyorlar
Yarenelibol Prensesimiz bn mantarm var dedm bi hafta önden baktı canm normalde 38 de yapacaktı gecen hafta baktı bana ☺️😊
Prensesimiz Yarenelibol hımm tşk ederim. Benim kontrolüme daha var ve ağrım fazla olmaz ise şimdilik gitmeyi düşünmüyorum